torstai 15. joulukuuta 2016

Poliisimaija seurasi minua toista kertaa Merihaan kävelytasanteelle

Ensimmäiset kuvat, jotka tässä blogissa julkaisin, olivat siitä, kun poliisimaija seurasi minua lokakuussa 2014 kävelymatkalla kaupasta kotiin ja tuli perässä myös Merihaan kävelytasanteelle.

Tiistaina 13.12.2016 klo 21:22 samanlainen tilanne toistui: Kun olin tulossa Näkinpuistosta Näkinsillalle, huomasin että rampin alapäässä oli poliisimaija, joka lähti sitten ajamaan sitä ylös. Se ajoi minun edestä, kun olin kääntymässä kävelemään Näkinsillalle Merihaan suuntaan, ja pysähtyi Merihaan ostarin viereen. Poliisi astui ulos ja oli tekevinään jotain, mutta melkein heti, kun tulin sen kohdalle, se lähti liikkeelle ja ajoi toista ramppia alas Hakaniemenrannan kävely- ja pyörätielle. Kun tulin alas tasanteelta, näin sen kääntyvän Sörnäisten rantatielle Sörnäisten suuntaan. Kyseessä oli kenttäjohtajan poliisimaija (tunnus KJ200). Videon laatu on heikko, koska se on kuvattu halvalla 240p kännykkäkameralla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti